Oost-Afrika2014.reismee.nl

Terug van de Serengeti en Ngorogoro NP

Vanmiddag zeer laat voldaan en moe terug van de 4 dagen in de Serengeti en Ngorogoro-krater. Veel gezien en meegemaakt, dus veel foto's en verhalen. Die ga ik morgen onderweg van Arusha naar Nairobi/Kenia selecteren (foto's) en schrijven(verhalen). Daar kom ik vanavond niet meer aan toe. Morgen eindigt het eerste deel van deze reis, nl het stuk dat Nomad ' East Africa' noemt. Woensdag begint dan de ,veertiendaagse trip die zij ' Gorilla trekking' noemen, zeg maar het rondje Nairobi-Uganda-Nairobi. Spannend hoe dat wordt. Het schijnt de zwaarste Nomad-reis te zijn oa door de Gorilla trekking die maar een dag in beslag neemt, de slechte wegen en de vochtigheid, dus......

Reacties

Reacties

Tanja

Dus nu proberen goed uit te rusten zodat je er weer flink tegenaan kan in het tweede stuk!!!
Trusten!!!!!!!

Gerard

Doe ik!!!

Pieter

Dus....wachten wij in spanning af wat de komende dagen jou gaan brengen!
Groetjes!

Margot

Lieve Gerard,
Ik hoop dat je wat bent bijgetrokken en zo van de tocht kon genieten !
Ik ben benieuwd om je verhaal te horen !
Margot

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!