Oost-Afrika2014.reismee.nl

De Victoria Falls vanaf Zimbabwaanse kant

maandag 16 september 2014 Vanmorgen heb ik bij het ontbijt drie mogelijke medereizigers voor morgen ontmoet. Een Nederlandse, een Belgische en een Duitser. Alle drie jong en heel vriendelijk en gezellig. Zou het prima vinden met hen deze trip te maken. Dat schijnt nog niet zeker te zijn. Het kan blijkbaar zo zijn dat de kampeerders en de mensen met een lodge aparte groepen zijn. Dat was nl het geval op de trip met Nomad die zij de afgelopen weken van Kaapstad door Namibie en Botswana naar hier hebben gemaakt. Afwachten maar. Na het ontbijt ben ik te voet (20 minuten lopen) naar de Victoria watervallen gegaan. Prachtig, maar je kunt merken dat het duidelijk de droge periode is. Toen wij drie jaar geleden deze watervallen aan de Zambiaanse kant van de Zambesi bezochten, werd ik echt kletsnat. Nu een beetje. Na afloop gezellig met Zuid Afrikaanse wijnboeren die hier op vakantie zijn zitten kletsen en eten. Grappig dat mengelmoesje van Afrikaans (soms lijkt het echt Nederlands) en Engels. Foto's moetedn het verhaal verder vertellen. Ik ga nu proberen foto's te uploaden van de watervallen en dan inpakken voor morgen. Dan gaat het echt beginnen. Ben benieuwd wanneer ik weer over wifi beschik. Hier heb ik prima verbinding!

Reacties

Reacties

ad

ik begrijp dat je de juiste vluchten had.
let the games begin !

Sieds

Mooi dat je veilig bent aangekomen en het eindelijk is begonnen, geniet ervan! Enne 'pa', kletsnat, was je dat drie jaar geleden in Tankwa NP ook niet een keer? ;)

gerard

Ha Sieds,
Toen wel, maar nu niet. It's a never ending story!????

gerard

Ha Ad,
Murphy's law heb ik zondag persoonlijk in Londen bij de balie van BA afgegeven en is nu goed opgeborgen.

margot

Fijn Gerard dat je goed bent aan gekomen!
Mooi dat we je kunnen volgen met je verhaal !
geniet er van,
liefs, Margot

Jaap

Ziet er goed uit Gerard, leuk jullie zaterdag nog even gezien te hebben en nu al volop in actie in Zimbabwe.
Denk aan het goede diafragma, maar heb vooral heel veel plezier daar.
Groeten,

Jaap

Danielle

Hoi Schoonpapa,

Je kunt je half niet voorstellen hoe ik met je mee reis in gedachten! Deze reis staat ook erg hoog op mijn verlanglijstje dat weet je.
Ik troost me met de gedachten dat je een mooie foto van de gorilla's voor mij zult maken!

Liefs je schoondochter
(en natuurlijk van Melvin, Max en Balou)

Pieter

En jij je zorgen maken......je hebt nu al meer 'vrienden' gemaakt dan menigeen in een hele vakantie!
Genietzegenietenwijmee!

Bernadette

So far, so good! Have fun!

Tanja

Hoi Geer,
Goed begin om gezellige mensen te ontmoeten, gaat vast en zeker een fantastische reis worden. Geniet er lekker van, dan doen wij dat vanzelf met je mee!
Verheug me nu al op de foto's!!!
Liefs,
Tanja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!