Oost-Afrika2014.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog Oost-Afrika2014

Hallo en welkom op mijn reisblog!

In de periode van 14 september tot 23 oktober 2014 ga ik op reis. Ingrid vindt deze reis te avontuurlijk en ik wil dit al langer, dus ga ik dit keer alleen op pad. Hoewel alleen? Ik reis met een groep van 18 mensen uit verschillende landen en twee begeleiders in een safaritruck (een foto van zo'n safaritruck van Nomad vind je in mijn profiel). Dit wordt waarschijnlijk de meest avontuurlijke reis die ik tot nu toe heb gemaakt: met Nomad Adventure Tours 35 dagen door Oost Afrika (35 days East Africa &Gorillas). Het is echt een 'adventure tour' door maar liefst 6 landen in Oost Afrika.

Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je inhet profiel. In dit profiel vind je onder andere eenkort reisschemavan dag tot dag, maar ook eenzeer uitgebreid reisschema.

Dit is de plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis. Vanaf maandag 15 september nu hoop ik dat je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto's kunt vinden, en viade kaartkun je nu al zien waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Probleem blijft uiteraard de mogelijkheden om verhalen, foto's en video's te uploaden: het is immers Afrika en niet overal zullen de internetvoorzieningen goed genoeg zijn ofd gewoon weg helemaal ontbreken.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Vind je het vervelend elke keer een mailtje te ontvangen, dan kun je je naam uit de lijst verwijderen ( onthou dan wel 'voor het geval dat' de naam van de website: Oost-Afrika2014.reismee.nl

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerard

Reacties

Reacties

Bernadette

Hoi Gerard,
De datum nadert nu met rasse schreden. Spannend!
Heel veel plezier op reis!
Groetjes, Bernadette

Louis

Hoi,geer maak er een avontrlijk maar vooral fijne vakantie

Peggy

WAAAUW Gerard, dat wordt een prachtige reis!! Super avontuurlijk! Heel vluchtig naar reisschema gekeken:-):-)
Goede reis en heel veel plezier.

Groeten,
Peggy

Jan van Gils

Ik ben best een "beetje" jaloers ! Wij , Nelly en ik , wensen je een fantastische ervaring en bovenal een behouden terugkeer . En Ingrid : veel sterkte tijdens het alleen zijn !

Wim en Achilles

Ha Gerard,
We wensen jou een prachtige reis toe met heel veel mooie ervaringen. Geniet ervan!!

Dideke & Evert Jan

Hallo Gerard,
Een goede reis toegewenst, heel veel plezier en pas goed op jezelf!

Jeanne van Kampen

Heel fijne tijd Gerard en ga jou zeker volgen. Veel plezier en kom veilig terug groetjes Jeanne van Kampen

Meindert en Anne Lise Schouten

Fijne reis Gerard,
We blijven je volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!